Mitt söta lilla hjärta!

Elvira råkade ut för en olycka härromdagen. Det var hemskt! Har nog aldrig varit så rädd som jag va då..
Hörde en stor smäll följt av ett gallskrik när jag stod och diskade. Sprang in till mitt sovrum där smällen kom ifrån, vilket jag ALDRIG brukar göra när Elvira river ner saker å skriker :S Där såg jag en vält byrå, en TV på golvet och min lilla, söta, bästa, busiga och givetvis jätteledsna Elvira! Det handlar alltså inte om någon futtig platt TV, utan om en stor 32" tjock TV som väger multum..
Men Elviras mamma förvandlades till Hulken eller nåt å lyfte TV:n med en hand och drog bort Elvira med den andra, sen släppte jag bara TV:n det fick liksom gå hur det ville med den! Jag tittade på min lilla tjej och såg ett MEGAHÅL i pannan, alltså jag såg ett hål som gick typ rakt genom hela huvudet på henne med en diameter som en femma, minst! Fast de va inte riktigt så stort för någon annan och egentligen inte för mig heller när jag såg det på riktigt sen :P Men ett stort jack va de i alla fall.. Och de blödde ): Elvira va bara ledsen och jag ringde mamma och 112. Mamma och Peter kom lite innan ambulansen men ambulansen kom faktiskt :O
Ambulansfärd till akuten fick det bli. Väl där fick hon "opereras", sex stygn vid ögonbrynet, och när hon hade vaknat fick hon glass och innan vi åkte därifrån så fick hon välja ett diplom.. Skönt för er som läser att dagen verkar hur kort som helst, men alla vet ju att det sällan är så smidigt på akuten haha.. Fastän vi fick åka hem å Elvira sov gott i sängen bredvid mig va jag skakig och orolig! Somnade inte förrän 3 på natten ungefär..

Så de senaste dagarna har hon varit jättesvullen å sett lite ut som en smurf eller något.
Hon är söt, även när hon är blåslagen!
Ska säkra mitt hem ORDENTLIGT!! För nu ska det inte kunna hända något liknande igen..
Hon hatar min TV nu iaf den lilla fisungen!
Nalle Puh kan slänga sig i väggen (tror jag att Elvira hälsar)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0