Micke och Molle & frukost

I tisdags fick Elvira två filmer med Nasse. Jag tror inte jag kan räkna till så många gånger de har visats på min TV. Eftersom att min DVD blev lite tillplattad när Elvira klättrade på byrån så har jag tagit ut DVD:n från hennes rum, hon har ju ändå VHS:en liksom, så jag också kan se på film.. Men först va det Nasse då som sagt, nu har hon bytt ett litet tag så nu har hon kollat på Micke och Molle 2 ett antal gånger de senaste dagarna. Nu vill hon äntligen ha frukost också för dagen, nej det är inte så sent för vi tog som vanligt lite sovmorgon så här på helgen när man kan (A)
Så nu ska jag gå å fixa smörgås och o'boy.. Det är vad min lilla skruttunge vill ha å då är det det hon ska få, för idag är jag världens bästa mamma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0