God kväll, god kväll!

Jag skulle somna astidigt bestämde jag idag. Men de blir ju inte alltid som man tänkt sig!
Istället står jag nu här å väntar på en härlig dusch, tur att Elvira sover för jag har fixat ansiktsmask å så, SKÖNT (: När duschen är avklarad ska jag lägga mig å slökolla på TV, tills jag somnar (i soffan alltså)! Och för att informera så har Elviras nya jacka kommit, hon blev glad och säger att den passar på henne! Det gör den faktiskt också :D
Imorgon ska snuttan gå å fika med mormor, ganska så fuskigt tycker jag om jag får säga de själv, men även den bästa ska väl bli bortskämd ibland :P Hon har iaf fikat idag, tårta hos mormor.. Hemma åt hon upp alla negerkorvar hon bakade igår och ville även äta upp mina negerbollar :O Hon är glupsk min fina flicka!
Såret läker fint ser det ut som å jag längtar till måndag då hon får ta bort sina små stygn (: Hoppas bara att det går bra!
Nej nu babblar jag massa strunt så bäst att sluta och hoppa in i en värmande dusch så jag kan få på mig pyjamsen snart!
Vad ska man med pojkvän till när man har mamma och Peter?! (:
Den rosa är Elviras och den röda min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0