Nytt nytt nytt...

Jag vill ha allt nytt. Nya gardiner, nya kläder, nya jackor, nya tallrikar, ny soffa, ny tv.. Vill helt enkelt lämna allt gammalt bakom mig. Har påbörjat det där med ny soffa i alla fall. Har sytt nya fodral till dynorna och kuddarna, men ska byta ut det nya mot något annat nytt.. Ska bara hitta nåt som passar mig först. Sen ska jag klä om resten av den gamla så den blir som jag vill ha den! Det blir ju lite fräsigt, tror jag kommit på hur man ska göra i alla fall :D Så kommer jag troligtvis ha ombyten till soffan, så jag kan byta när jag tröttnat eller om de blir smutsigt. Det projektet blir kul! Nya jackor har vi beställt jag och prinsessan, hoppas vi blir fina i dom.
Man måste ju förnya lite, och jag har ju börjat mitt nya liv så det ska nog bli massor med nytt nu (: 
Men jag kommer inte byta designen på min blogg för den tycker jag är söt! Kanske fixar en ny header bara men får se hur det blir med den saken (:
Nu väntar duschen och sen sängen, de blir skönt!

Kommentarer
Amanda & Berntyboy skriver:

Smart med rullarna! :D

Haha ja det är nog så ;D Elvira va lite mobbad i den gruppen ;) Undrar hur det gick för alla där, vad dom gör nu :P Bara dig som jag har "kontakt" med ^^

2012-02-11 @ 20:28:45
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Amanda & Berntyboy skriver:

Ja det skulle va kul med en återträff eller nåt sånt :P Hihi. Vart bor ni nu? :)



Ja allt är bra med oss! :) Med er också hoppas jag?

2012-02-12 @ 09:30:37
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0