Utkast: Feb. 25, 2011

Till att börja med vill jag bara säga:

"118100 tror inte att det finns någon som vill Zamantha illa. Zamantha är nämligen en otroligt snäll och bra tjej som alltid sprider glädje runtomkring sig."

Sen vill jag berätta att jag var i skolan idag. Och att jag fick erbjudande om "party" ikväll och att jag och Elvira åker till Vetlanda imorgon. Det gör många ledsna, men oss glada, för vi ska på kalas :D Det är Lilly som har bjudit in oss..

Vill även berätta att det gör ont i mitt hjärta när jag gör så att folk blir ledsna ):

Men det jag satte mig här för att skriva är att ibland kan man ha såå himla underbart roliga konversationer med människor, det tackar jag verkligen för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0