God morgon.

Elvira vaknade strax innan åtta. Tur det, fast iofs hade jag nog vaknat ändå (: Sovit tre timmar inatt, men det löser sig nog :D
Har fått tvätten upptvättad och sista maskinen är faktiskt i torktumlaren nu ! Så nu blir det duschen och så där.. Sen måste jag packa, en väska åt Elvira som ska vara hos morfar å en väska åt mig som ska fara iväg ända till Vetlanda! Wooow.. Ska hjälpa Mickis att slinga håret och är lite småsugen på att hon får hjälpa mig tillbaka :O Men vet inte ännu alltså.. Kommer ju komma in i hårfärgningsberoendet igen säkert :O Men man får se vad som sker alltså (:

Nej, nu kallar duschen, jag hör hur den ropar mitt namn!

Kommentarer
Mickis skriver:

Idag är de FULLT ÖS som gäller! haha :P Klart jag hjälper dig tillbaka..bara du kan bestämma dig nån gång :O

2011-02-18 @ 11:25:26
URL: http://envisamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0