Då går vi på't igen!

Plugga plugga plugga..

Igår höll jag på med ShA hela dagen nästan, skrev ca 11 a4 på det som jag har missat och det är långt ifrån slut än!
Fortsätter med ShA idag blir jag klar får jag la ta HiA också.. Eller nåt annat :P Har ju liksom sex ämnen som jag ligger efter i, och det ska fanimej ändras!

Har prov v 8 tror jag.. Så det är bäst att demokratin sätter sig i skallen på mig hahaha.. Och grundlagarna verkar visst va viktiga också (:

Elvira leker med hundarna å kollar lite på tv, och gnäller för att jag är världens tråkigaste typ! Men nu måste jag fortsätta med mitt himla skrivande, så värken i handen inte försvinner.. Ska skriva till jag får skavsår, vilket nog blir snart haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0