Dagis..

Usch. Tänk vad jobbigt det kommer bli när mitt lilla troll blir tillräckligt gammal för dagis. Hon har tillbringat nästan hela sitt liv med mig vid sin sida hela tiden, det är verkligen inte många timmar jag har varit borta från henne.. Äh, tur att man är arbetslös så det bara blir 3 timmar om dagen typ haha..

I vilket fall som helst så har jag sökt dagisplats åt henne idag. Det kunde man göra mellan 6 och 4 månader innan man ville ha plats. Jag skrev att jag ville ha från 1 maj.. De vill ju att barnet har fyllt ett år och det har hon ju inte den 1 april, och det känns konstigt att börja mitt i månaden haha.. Jag räknar inte med att får jobb efter två veckors arbetssökande ändå så det är nog ganska lugnt, eller vad tror ni?

Jag skrev på två olika dagis som ligger jättenära här, har jag tur så får hon ju plats på något utav dom men om inte så finns det ju alltid andra ställen, de skulle ge alternativ och sånt om det blev så (:

Hur eller hur så är det ju väldigt enkelt att ta sig överallt här, även om man inte har körkort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte för andra)

Har du blogg själv kan du skriva adressen här (:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0